środa, 19 maja 2010

Tęczowo.

Ostatnio jakoś nie miałam weny i bardzo zaniedbałam swojego bloga oraz scrapowanie. Wszystko przez to, że ostatnio trapi mnie jakiś kiepski nastrój. Po prostu brak mi słońca. Pogoda cały czas kiepska, pada i pada i nie może przestać, dodatkowo zimno i wieje.

Dość marudzenia! Czas się trochę ożywić! Żeby poprawić sobie samopoczucie zrobiłam bardzo kolorową i radosną, wiosenną, ogólnie pozytywną kartkę. Przy okazji załapałam się na wyzwanie Frosted Designs - w tym tygodniu hasło przewodnie to tęcza. Na mojej kartce co prawda wszystkich kolorów tęczy nie ma, ale są prawie wszystkie. (Kolory w rzeczywistości są trochę żywsze, niestety przez brak słońca na zdjęciu wyszły kiepsko. I jak tu mieć dobry humor?!)







Mimo wszystko zaglądającym tutaj życzę słonecznej pogody i pogody ducha.

1 komentarz:

  1. Beautiful card!! i love the bright colors and the round shape!! Very creative!! Thanks for joining us at Frosted Designs this week!!
    Barb :)

    OdpowiedzUsuń