sobota, 14 sierpnia 2010

Ciasteczkowe Boo!

Po raz drugi natchnęły mnie pysznie wyglądające ciacha z Cupcakes Inspiration. Tym razem pomarańczowo-brązowe aż się prosiły o zrobienie kartki Halloweenowej. Tak też się stało, stworzyłam swoją pierwszą straszącą kartkę. No prawie straszącą bo ten pająk jakiś trochę za sympatyczny mi się wydaje.





A tak swoją drogą to uważam, że wszystko może się kiedyś do skrapowania przydać. Do zrobienia tej Boo-kartki użyłam chyba wiekowej koronki, oryginalnie kremowej - pomalowanej plakatówką, którą dawno temu dostałam od mamy.

4 komentarze:

  1. OH! Love it! The lace/ribbon is Perfect! Thanks for playing along with the Cupcake Inspiration Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spooky and Delightful. Love that spider (hate them in real life) Thanks for joining the CIC challenge.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fab!! Love it. Thanks for joining Cupcake Inspiration challenge.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pomysl z ta koronka :) Wydaje mi sie ze mam taka sama, dostalam duzo starych koronek od mamy, a mama miala niektore jeszcze od babci...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń