wtorek, 6 kwietnia 2010

Poświątecznie.

Chociaż już poświątecznie to czas wielkanocny jeszcze nie do końca mnie opuścił bo podczas gdy ja piszę posta Mool szuka czekoladowych jajeczek, które dla niego poukrywałam w całym domu. Jestem ciekawa ile tygodni zajmie mu znalezienie wszystkich.

Jednak sezon na kartki wielkanocne już u mnie minął. Postanowiłam, że czas na coś innego. Jak napisałam tak też zrobiłam. Powstała romantyczna kartka z życzeniami z okazji ślubu. Na kartce umieściłam przepis na miłość, taki z przymrużeniem oka.



2 komentarze:

  1. ha! No myślę, że się spodoba :D A jutro zobaczę środek!!
    Teraz przyszedł sezon na śluby echhh...
    A dużo Molowaty ma jajek do znalezienia ??
    i ile już znalazł ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze kilka kartek ślubnych przede mną :)
    A miał do znalezienia tylko 10 jajek, a znalazł na razie 5 :D

    OdpowiedzUsuń