niedziela, 20 czerwca 2010

Gratulacje sis!

Hip, hip hurra!!! Na cześć mojej sis! Serdeczne uściski i olbrzymie gratulacje, moja sis obroniła pracę licencjacką! Chcąc być dobrą starszą siostrą przygotowałam dla niej drobny upominek.

Prezent zawierał same najpotrzebniejsze rzeczy:


flaszkę w końcu trzeba oblać to fantastyczne wydarzenie,
gazetę z ogłoszeniami o pracę – w końcu jest absolwentem :)
bilety normalne – zniżka się skończyła
oraz jako, że na pewno będzie prowadzić własny interes – książka z biznesowymi poradami.

Ale chyba najbardziej ucieszyła się z opakowania prezentu, bo nie był to zwykły, jakiś tam pojemnik tylko pudełko na kapelusze z Audrey Hepburn (czyli idolką mojej sis).



No i dodatkowo zrobiłam też zna tę okazję kartkę.



1 komentarz:

  1. Śliczne prezenty a pudełko odjazdowe. Gratuluję siostrze i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń