czwartek, 25 marca 2010

Ale Lipa!

Wczoraj skończyłam wreszcie kartkę na konkurs Tomka „Lipy” Matulewicza. Lipa prowadzi w Radiu Woodstock w poniedziałki audycję zatytułowaną „Ale Lipa” właśnie. Audycja poświęcona jest różnym wydarzeniom muzycznym, festiwalom, które odbywają się w Polsce, jak również co ciekawszym klubowym koncertom. Dużo dobrej muzyki, trochę opowieści i spotkania z zespołami. No a ostatnio ogłosił konkurs na kartkę świąteczną. W moim umyśle pomysł na kartkę zrodził się natychmiast. Trochę trwało zanim udało mi się zrealizować ten pomysł ale dałam radę. I wiecie co? Jestem naprawdę zadowolona z efektu. Już się nie mogę doczekać reakcji Lipy i wyników konkursu.

A oto kartka:


Rockowa jak przystało na rockowego adresata




1 komentarz:

  1. hehe dobra jest!! Mnie się strasznie podoba!!
    Ale coś już prawie jak masowa produkcja kartek świątecznych :D

    OdpowiedzUsuń